ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: خرابه, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42
گزیده است مرا
گزیده است تورا
گزیده است او را
گزیده ما شما و ایشان را
گریده است شمارا
گزیده است آ را
گزیده یا گزیده تو میگویی و انتخاب میکنی
گزیده یا گزیده
خدا میگزد
یا میگزیند
گزیده تورا
طغظ=xYz
#گستاخ
@xyzfactism
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42
یادم است و میدانم که یادت نیست
بودنها و خندیدن ها و یوشکی اشکهایم را یادت است
دردها و اخم ها و غیرتهایم را یادت است
گلها و آدامسهارا چطور
هنوز هم هست در دلم چیزهایی که یادت نیست
قلمم همواره اشک دارد پس بدان همیشه یادم هست
یادت نیست چون نیستی و نبودی
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...در پاسخ قاطع باش
در انتخاب قاطع باش
و بپذیر بازخورد و پاسخ تمام این قاطعیت ها را
و قبول کن که قاطعیتت میتواند به ضررت باشد
ولی مغرور نباش و متکبر
بپذیر که تمام پاسخ ها و انخاب ها و نظرهای قاطعت میتوند اشتباه و یا غلط باشد
قدرت پذیرش اشتباه و پیامدهای قاطعیت را داشته باش
بدان که به طور حتم قطعیت ها میتوانند رد و نقد شوند
به طور قطع و حتم روزی نمیرسد که ما بمیریم
طغظ=xYz
@xyzfactism
قاطع باش در پذیرش اینکه ما تماما صحیح نیستم.
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: قاطع, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42
ولی هنوز هم مینویسم و میگویم یادش را خیر میدانم و با لبخند
خداوندا شکرت
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...