وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)

خرید بک لینک
تو مرا دوست داشتی و مرا عاشق بودی و عاشقم کردی و ادامه دادیمن تورا دوست نداشتم دوستدارت بودم و عاشقت شدم و تو عاشقم کردیتو مرا داشتی و دیگری را م دست داشتی و به او هم نزدیک گشتی واوراهم در آغوشت کشیدی و مرا بی خانمان کردی و آواره گشتمما را شکاندی و مرن را تنها در گوشه ی بیابان خاکستری تنها گذاشتیتو رفتی و من ماندم هنوز هم عاشقت و دوست دارت ولی میدانم که خریت است و تو حیوان بودیتو رفتی با او و او با تو ماند و شما با هم ماندید و شما شدید ولی تا کی؟او هم میرود و تو هم میروید و بازخواهی گشت و میگویی که غلط کردی ولی دیگر جایی برایت ندارممن را فراموش نکردی و هر روز به خریتت فکر میکنی ولی دیگر وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: تو,او,شما,آری, نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

سلام خرابهخرابه یا خر آب خریت در آبیته آبخرآبه تابه ناب بر آبخخرابا عزیزم خرابه خرابخوابه در خواجه خرابهنفس در آب ولی خر آبهخار و خواب و خوابی که خرابهخوبه که خرابه خوابهخرابه را جنگلل هخم نا و خر آبه و خوابهبزیار و بیزار هم معنی ولی خرآبهکثیف را آب را خراب را خر را خواب راتاب را ناب را خرابهسیر کردم و خرآبهاین بی معنی های بی تصل را خر ابهای اب خر را بر آبی بلودنت آبهنام آخرت را ببین ولی خرابههیس بی معنی ترین جملات هیس خرابه#گستاخ@xYzfactism وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: خرابه, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

گزیده ای مرا

گزیده است مرا

گزیده است تورا

گزیده است او را

گزیده ما شما و ایشان را

گریده است شمارا

گزیده است آ را

گزیده یا گزیده تو میگویی و انتخاب میکنی

گزیده یا گزیده

خدا میگزد

یا میگزیند

گزیده تورا

طغظ=xYz

#گستاخ

@xyzfactism

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

چرت و زرت و پرتخوابیده در گوشه ی خانه ی شمایا خوابیده در خانه ای گوشه ی منگوش فرا داده ام اینبار به او که نیستنیست را او ولی هم اکنون نیست مراکودکی آغشته به قشنگ ترین خشتسیر باش و سیر جاش ولی همواره در کاشتخطای آخر را کرده ایم و اشک میریزیمخار و خوار و خواهرخمیر و نان و آرد و گل گوهر سیرجان و آن کره خرتر شده این باران از اشک های اومن همواره میبارم وتو همواره میخواریمیخوری خارم را و میمالی پایه اش راخواهرم را سلام میکنم هر شبشیش کش شیشه ی تاریک ساده از من بطلباین قصه ی خوب من راقضیه های جدید دنیا مرا میخنداندای تاریکی سلام باز آغوشم باز استمرا پذیرفت اویی که میپذیرفت توراهیس ع وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: زرت,پرت, نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

صدای پای خران را میشنوم باورت میشودنشنیده ای صدای پای خران را چون همیشه بوده امنشینیده ای تنهایی را چون همیشه بوده امندیده ای اشک های خودت در آینه را چون همیشه مهربان بوده امنشنیده ای صدای محکم بسته شدن درهای تنهایی را چون همیشه بوده امندیده ای تخت یک نفره ات را تنها چون همیشه بوده امنشنیده ای صدای زنگ ساعت صبح را چون همیشه من بوده امنشنیده ای بغض گلویت و فروبردن آب دهانت را چون همیشه بوده امنشنیده ای درد را تنگ را تنهایی را چون همیشه بوده امنشنیده ای صدای ساکت سکوت را چون تنها گوشه ای ننشسته ایصدای خزان نمیدانی چیست چون همیشه بوده امولی شنیده ام و دیده ام و بوسیده ام عکس های تنهاییم وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

یادت هست؟ یادت نیست

یادم است و میدانم که یادت نیست

بودنها و خندیدن ها و یوشکی اشکهایم را یادت است

دردها و اخم ها و غیرتهایم را یادت است

گلها و آدامسهارا چطور

هنوز هم هست در دلم چیزهایی که یادت نیست

قلمم همواره اشک دارد پس بدان همیشه یادم هست

یادت نیست چون نیستی و نبودی

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: یادت,هست؟, نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

سال نو و انسانس نو ولی خیرما تکرار سالهای پیش در کیش هستیم تا در زمانی به کنجی فرار کنیم و مات روزگار شویمبا چهره ای مات و کبود، دود و آتش و آتش و دود ولی ادامه میدهیم تا زمان بازی تمام شود و تنها به این امیدمات نشویم بلکه زمانمان به پایان رسداکثر انسانها زندگی میکنند تا به پایان برسانند وقت و عمرشان را. رسیدن به خط پایان فرصتت چه؟ آیا از فرصتت استفاده کرده ای ای بنده ی زیبای خدا.قامتم ایستاده مینشیند این روزهاتنها مانده ام در گوشه ای تنهای تنها، نه تو مرا حس میکنی و نه من تو را میخواهملذت نبودنتان آنچنان مسخ کننده است که شب را میبینم در اوج روزتاریکی بی معنی این روزهای من همیشه برایم وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: سلام,قامتت,سال, نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

در نظر قاطع باش

در پاسخ قاطع باش

در انتخاب قاطع باش

و بپذیر بازخورد و پاسخ تمام این قاطعیت ها را

و قبول کن که قاطعیتت میتواند به ضررت باشد

ولی مغرور نباش و متکبر

بپذیر که تمام پاسخ ها و انخاب ها و نظرهای قاطعت میتوند اشتباه و یا غلط باشد

قدرت پذیرش اشتباه و پیامدهای قاطعیت را داشته باش

بدان که به طور حتم قطعیت ها میتوانند رد و نقد شوند

به طور قطع و حتم روزی نمیرسد که ما بمیریم

طغظ=xYz
@xyzfactism

قاطع باش در پذیرش اینکه ما تماما صحیح نیستم.

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: قاطع, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

دیگر بگونه ای وبلاگ ها خلوت شده که انگار تمام هیجان ها و خاطرات آن زمانها هم فراموش شده
کسی نمی نویسد
کسی نمی خواند
کسی خودش را یادش نمی آید
خدانگهدار گفته اند

ولی هنوز هم مینویسم و میگویم یادش را خیر میدانم و با لبخند

خداوندا شکرت

وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...

ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال می‌کنید

برچسب: بگونه,خراب, نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:42

صفحه بندی